"Εντύπωμα μεγαλοπρέπειας..."

 η σελίδα του λοξού, topontiki.gr

Ευτραπελολογία μετεκλογικής συλλογιστικής και τα απανθίσματα των ερμηνευμάτων επιφέ­ρουν πλήγμα καίριον στην περιοχή της φαιάς ου­σίας, καθιστώντας για μια ακόμη φορά αδύνατη την είσοδο της λογικής στο επιτρεπτό όριο του μέσου όρου.
♦ Και το τοπίο, έρμαιο των περιστάσεων των επιλογών και των άλλων γενικών, καταλήγει στην αδιαφορία, ερημαία λεπτομέρεια ενός διο­ρισμένου συνθέματος.
♦  Ιδεολογήματα υπόφαιου σχηματισμού και δοκησισοφίες εκ του ασφαλούς μαστιγώνουν άνευ οίκτου τα σώματα των κατασκευασμένων συνει­δήσεων.

♦ Και στον ενεστώτα οι υπό την ψήφον, ενδεδυμένοι τον λευκό χιτώνα της αθωότητας, φλυα­ρούν ακατάσχετα προσεγγίζοντας έννοιες παρα­λόγου συνθέματος. Και ηγετίσκοι μικρομέγαλοι, κακέκτυπα παρελθοντικής διηγήσεως, κρύβο­νται εντέχνως πίσω απ’ την κουρτίνα της μελλο­ντικής πρωτοκαθεδρίας.
Ασημαντότητες της μετριότητας, περιφερό­μενοι τελάληδες παρωχημένων αναγνωσμά­των, θλιβεροί άρχοντες λιθόκτιστων συλλήψεων εγκαταλελειμμένου κρανίου, μεσαιωνικά αντι­κρίσματα περιλήψεων της νοημοσύνης περιχα­ράσσουν με ακρίβεια την οπισθοδρόμηση της γεωγραφίας.
♦ Ένθεν κακείθεν τα όμοια τρέχουν στα όμοια και η πανέμορφη κόρη μελαγχολική αποσύρεται στον Ιούνιο διαμαρτυρόμενη.
♦  Η σύγχυση συνάντησε τη γελοιότητα και αίφ­νης μία ακατάσχετη επαναστατική ρητορεία αγκάλιασε την επικράτεια. Η Σούλα με το πλατινέ μαλλί, τη γόβα με την τριχρωμία την ασύδοτη, ξέπυγο πεζοδρόμου πλακόστρωτου, προσδιόρι­σε την απερίγραπτη αγανάχτησή της αφήνοντας βαρυσήμαντο ύπτιο αναστεναγμό μονοσύλλαβης εμπνεύσεως κι ο Παντελής, μυστακοφόρος, τυ­λιγμένος με αλυσίδα επίχρυσου λαμπυρίσματος, ανοικτό υποκάμισο και τριχοφυΐα τετράποδου κατοικίδιου, φωνασκεί χρησιμοποιώντας γνωστή προστακτική, κατακεραυνώνοντας τοιουτοτρό­πως τα σαθρά θεμέλια της κοινωνίας τούτης.
♦  Εντύπωμα μεγαλοπρέπειας.
♦  Και η παράνοια, αναρτημένη, αλαζονική κι απαστράπτουσα, εκφωνεί τη συνέχεια των παροντικών χρόνων.
♦ Φαιδρότητα στους λειμώνες, ενώ τα μουγκανίσματα αντηχούν προσδιορίζοντας την εκφορά της πολυπλοκότητας των υψηλών εκδηλώσεων της περιοχής της σκέψεως.
Στο επιμύθιον του μηνός του πρώτου της κα­λοκαιρίας η Ήρα μεθυσμένη ξεστόμισε το υπό­λοιπο της παραγράφου πετώντας στη θάλασσα το λευκό πανί της παραδόσεως.
♦ Και την επομένη οι άρχοντες, ζωγραφίζοντας την ευθύνη στα ακρόχειλα της κοιλότητας, θα διαγράψουν τη μνήμη αποκαθιστώντας στο πλαί­σιο την καινοφανή αφετηρία του παρελθόντος.
Πολυκαισαρία στις ώρες της κρίσεως και απο­γυμνωμένες πλέον οι επιδιώξεις κατέφυγαν στις θέσεις τους. Ικανοποιημένοι άπαντες παρανοούν τα δεδομένα και χειροκροτούν τους αριθμούς της κατάντιας τους.
♦ Ακατοίκητη η αριθμολαγνεία με τις δεκάδες να ερμηνεύουν την ολιγωρία των σωμάτων. Και το απόμαγμα αναπαριστά το αποτύπωμα του υπερσυντέλικου, καθιερώνοντας στις κρυφές καταλήξεις την ακολουθία του ιστορήματος.
Θερμές ημέρες και οι νύχτες δίπλα στη θά­λασσα παίρνουν τις δροσοστάλες που ξεφεύ­γουν απ’ το λίκνισμα των κυμάτων. Καλοκαιρι­νοί έρημοι δρόμοι, φωτιές σιγανές, ταξίδια των βλεμμάτων πέρα στη γραμμή, που ακουμπά στη λήγουσα του γαλάζιου.
♦ Στους βράχους κρυμμένη με τα λουλούδια στο χέρι έδιωξε τη μυρουδιά στην αγκαλιά του βαρυόργητου άνεμου και μια σταγόνα στόλισε στα ματόκλαδα τη μελαγχολία του αποχαιρε­τισμού.
Και έκλεισε τους δαίμονες των στιγμών στην εξοχότητα της αιωνιότητας.

http://topontiki.gr/article/37151

Σχόλια