kandinsky_contrasting-sounds |
ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ
♦ Πολιτεία βαθυστόχαστης ευήθειας, μεθεόρτιας εκδήλωσης, περιόδου προεκλογικής χαρακτηρισμένης παλινδρομικής κινήσεως και ξεκατερίνιασμα απίστευτης καμπυλόγραμμης σχεδίασης. Ανακοινώσεις εμποτισμένες με το βάμμα του ηλιθιοτροπίου και χαρτιά αλλοιωμένα να προσεγγίζουν το ξέφτισμα των εποχών.
♦ Η απορία, μοναχική διέξοδος, αφουγκράζεται περίφοβη την παράνοια και σχηματοποιείται απέναντι από τις παραγράφους φτιάχνοντας μικρούς, σαρκώδεις, στεγνούς κύκλους, προσεγγίζοντας τοιουτοτρόπως την προφορά των ανοικτών φωνηέντων.
♦ Ηγήτορες εκ φυτωρίου λαχανικής συλλογιστικής στην πρωτοσέλιδη αποτύπωση και αναλύσεις τύπου και εντύπου προσκολλώνται στο ψηφιδωτό της θεόρατης ανυπαρξίας. Και το άναυδο φωταγωγημένο προσδιορίζει την κατεύθυνση.
♦ Το ψευδολόγημα εξεικόνισμα της αθλιότητας απογυμνωμένο και με ορθάνοιχτους οφθαλμούς στην ύστατη προσπάθεια επαναφοράς των δεδομένων.
♦ Αφέλεια προσκυνημένη η αντίδραση, επιχειρηματολογεί στους καφενέδες σαρκάζοντας την επωνυμία των καθιερωμένων επιλογών. Επαναστατική η προσήλωση στην άρνηση, αλλά στην άκρη της κόρης, στο τελείωμα του θολού, τα χρώματα παραμένουν στην ομοιότητα του υποκοριστικού του Παντελεήμονος.
♦ Ευτραφής ρητορεία, χλωρή και ξερή, καμμένη παραμυθία, σαμαρώνει το απαύγασμα της αγανακτήσεως και ευαγγελίζεται την πολύφημη πατριωτική ανάσταση των βουνών, των λόγγων, των πεδιάδων και των ποταμών του ουρανού, της θαλάσσης και της γης, των χιλιοτραγουδισμένων στίχων, των ασμάτων της τάβλας, του συρτού και της περιβόητης μαγκιάς του μακρόσυρτου βρομερού ήχου και της πυγής κυκλικού παραθύρου νηός υπερωκεάνιας.
♦ Αναστεναγμός υπόγειος και επαναφορά στις γραμμές του τετραδίου.
♦ Στην ανάσταση των ημερών οι κρότοι, λανθάνουσα μορφή ερωτικής εκδήλωσης, είχαν την πρωτοκαθεδρία. Υμνωδίες θορυβώδεις και βαρυπρεπείς επισκέπτες, συνοδοί καθιερωμένης εορταστικής ατμόσφαιρας, επισύναψαν στο τοπίο την ανορθογραφία του Απριλίου. Συννεφιά και ένας γαρμπής να ξεσηκώνει τα στολίδια. Γυναίκες πρωινών εκπομπών λικνιζόμενες στο πλακόστρωτο και άνδρες κοιλιακού προσανατολισμού, μυώδεις με ξυρισμένες κεφαλές, έδωσαν στο περιτύλιγμα τη μελαγχολία του επιταφίου.
♦ Και μετά στις πρώτες λέξεις η αποχώρηση, ορδές οι οπαδοί των μαγειρεμένων εντοσθίων κατηφόρισαν αφήνοντας στο έλεος του υπολοίπου τον επίλογο της ακολουθίας.
♦ Δείπνοι ολοφάνεροι, συναλλαγές μεταξύ των εριφίων.
♦ Υπουργοί σιδηροδέσμιοι και κάτι τρέχει στα σοκάκια των αθίγγανων, ενώ χειροκροτά ο ηλίθιος στην πέρα γωνία επιβραβεύοντας την απονομή της προσδιορισμένης δικαιοσύνης. Και δύσλαλοι οι γνωρίζοντες αναπροσαρμόζουν το παρελθόν συμφώνως προς τας υποδείξεις.
♦ Οι εβδομάδες περνούν. Ο χρόνος αδυσώπητος αποκαλύπτει τον πάτο του βαρελιού. Στις αναρτημένες σελίδες οι σύντομες φράσεις της εντύπωσης ανάβουν φωτιές. Ανθρωποι των συμφώνων διαλαλούν με όλη τους την ηλιθιότητα τη συμμετοχή τους στην πανήγυρη των κενολογημάτων. Και η κοινωνία, σχόλιο κακογραμμένο, συμπορεύεται με την αηδία.
♦ Δυσοσμία και χρώμα του γήχυτου ριγμένο με ύψιστη περίσκεψη στα στρώματα της νοημοσύνης του τοίχου.
♦ Στα μέσα του Απρίλη.
♦ Με το κύμα να σπάει στον βράχο.
♦ Με τον ήλιο να τρεμοπαίζει στο λησμονημένο λευκό.
♦ Και τον γλάρο να παιχνιδίζει στα φτερά του την ισορροπία της διαφάνειας.
περισσότερα : http://topontiki.gr/article/34121
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου